مادریدلا - الفردو دیرو روزنامه نگار اسپانیا که بسیار نزدیک به باشگاه رئال مادرید است و در رادیو مارکا کار می کند. او به طور کامل در مورد وضعیت راموس و شایعات مربوط به پیشنهاد یونایتد صحبت می کند.



در اوایل این هفته شما ادعا کردید که منچستریونایتد پیشنهاد اول خود را به راموس داده است.ایا فکر می کنید که راموس در تابستان امسال یه منچستریونایتد خواهد امد؟

بله.راموس می خواهد رئال را ترک کند. به دلیل اینکه که احساس می کند باشگاه یک کمپین علیه او اغاز کرده و در این کمپین اتهامات زشت به او نسبت داده اند چرا که او پیشنهاد رئال را رد کرد.راموس یک پیشنهاد عالی از سوی منچستریونایتد به مدت پنج سال دریافت کرده است.

اگر انتقال راموس به یونایتد ممکن شود.شما فکر می کنید این انتقال چه زمانی عملی می شود؟

در تاریخ چهارشنبه.راموس با انخل سانچز مدیر کل رئال مادرید ملاقات کرد و به طور واضح گفته است که می خواهد به منچستریونایتد برود .راموس منتظر پایان کمپین دروغ علیه او می باشد و از نظر من این انتقال در دو هفته اینده می تواند رخ بدهد

 از منچستریونایتد توسط بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان استفاده می شود برای بدست اوردن قرار جدید با باشگاه خود, این  قضیه در مورد راموس صدق می کند؟

پیشنهاد منچستریونایتد برای راموس واقعی است.اخبار من این است که رئال مادرید پیشنهاد 45 میلیون یورویی منچستریونایتد برای راموس را رد کرده است.این اولین گام می باشد.اما من فکر می کنم که یونایتد با پیشنهاد 60.65 میلیون یورویی موافقت رئال را در این خصوص می گیرد.این انتقال بسیار ممکن است چرا که هم منچستریونایتد راموس را می خواهد و هم راموس دوست دارد به منچستریونایتد برود

و در پایان, اگر راموس به یونایتد بپیوندد نظر فوتبالی شما در این رابطه چیست؟

راموس به خوبی تیم را رهبری می کند و از فیزیک مطلوبی برخوردار می باشد.او احتمالا کامل ترین مدافع چند سال اخیر در جهان است.او بازیکنی با شخصیت بالا برای تیم است.یک بازیکن با قدرت رهبری فوق العاده و روح غیر قابل انکار, موفقیت را برای تیم به ارمغان می آورد.